tisdag 1 september 2009

dåligt uppdaterad..

hej alla glada :)

såg att jag inte har uppdaterat på några dagar nu,...
kan ha att göra med att de inte har hänt så mkt för tillfället i mitt liv...
gick av helgpassen igår morse.... så gårdagen gick jag väl mest runt som en Zombi
hela dagen :P hehehe....

Nä, men jag har ju Zlatan om dagarna, som vanligt... annars var jag hos A o A, och fikade
och surrade.... och åt kräftor.... mmmm.... väldigt gott ! :)
Sen blev båda A;rna bortskämda ;) Både fick noppade ögonbryn av proffset.. D.v.s. ME :D
och så fick en av A;na färgat hår... så vi hade ett litet spa där på kvällen :)
Så trevligt så ;)

Idag...

Ja vad har hänt idag... vaknat, haft Z, hjälpt till med Lennies bil... varit och A, och träffat hennes nya inneboende... som ska bo där ett tag tills hon får tag i en lgt i stan... så de lär ju ta ett tag :P hehehe.. sen stack vi iväg till Härryda och kollade in ett gym som ligger där...
Alltid lika trevligt att veta att på ALLA gym finns de "små pojkar" som alltid
Tar upp ALLA hantlar.. och skulle aldrig i hela sitt liv träna BEN!... oj oj oj...
Att karlar aldrig lär sig, att de ser förjävligt ut när man har en skit biffig överkropp
och två små spagettiben..
Det ser underligt ut! förstå de!!! TRÄNA HELA KROPPEN!!

jaja, ska inte tracka ner på pojkarna...man får väl börja ta med egna hantar till gymmet :P hehehe.. inte värre än så...

Sen efter de var jah tvungen att fara iväg till brukshundsklubben...
Vi skulle ha möte, och gå igenom allt som behöver vara gjort innan min kurs börjar...
alla papper som behövs och allt som ska gås igenom under kurstillfällerna...
Det är mkt att tänka på just nu känner jag bara... men de blir nog bra...
har en kanon hjälpis med mig på kursen... så de blir nog riktigt bra.. :)

jaja.. nu blir de att ta de lugnt i några timmar till innan sängen väntar.. :)

Puss och kram på er :D

Inga kommentarer: