torsdag 17 september 2009

Ledig torsdag..

idag har varit min enda lediga dag.... imorgon börjar jobbet igen...
och i morgon blir de taco kväll på jobbet... mycket trevligt :)

annars.. idag har varit en mkt lugn och sansad dag..
tog mig en promenad med dogsen, sen lite pilates.... jag känner att jag
verkligen har kommit in i de där me pilates nu... mycket bra....

sen stack jag iväg en sväng till M, och tog mig en eller två... eller kanske till och med
tre koppar kaffe.... mycket gott :) så satt vi ett tag och surrade... sen kom T hem och då blev de
lite till surrande... och till sist kom mackan också.. stackarn, men han verkade må rätt
bra nu iaf.... inte bra att slå ut massa tänder :P hehehe... de ska man helst låta bli...

sen har jag som sagt mest bara taagit de lugnt... njutit av min lediga dag.. ! :)
och de ska jag fortsätta mig tills jag går och lägger mig..
Så ni får ha en trevlig kväll :)

Tjingeling så länge :)

Inga kommentarer: