torsdag 24 september 2009

hur orkar jag?

varför slutar jag inte förvånas över mina arbetskamrater...
eller över huvudtaget....
just nu går mina känslor från KANON bra till skit dåligt på 2 dagar...
Känner att jag inte ska ha mina förväntningar så högt upp..
för just nu kan jag tydligen inte lita på många....
känns tråkigt....

Känner mig bara så jävla korkad....
Hur kunda jag ens våga tro på alla, och boka mina biljetter upp...
Inte fan får jag tillbaka nå pengar om jag inte kan fara upp...
men som sagt.. varför var jag så korkad att boka?
Jaaa just de... för att de är JUL och NYÅR de handlar om..
och om jag inte hade bokat nu så hade jag inte fått någon biljett!
det var därför....
Hur som helst blir de iaf ett nytt nattmöte nästa vecka...
och då kommer de flyga saker...
FAN!!!
för jag o e har inte gjort nå fel...
varför ska vi få börja byta massa pass när de är de andra som
Hålla på att ändra i schemat.. och dom har ju kämpat för att
få ha kvar deras Förbannade grundschema!!
HÅLL ER TILL DE DÅ!!
nä.. nu har jag iaf förhoppningsvis lärt mig att jag aldrig
ska ta ut vinsten i förskott....
bättre att gå och vara sur nu i några månader än att hoppa upp
och ner i mina känslor....
eller kanske efter nattmötet att man kan gå och vara Glad i några månader..
det hade ju varit trevligare..
men men.... inatt är de jobb som väntar...
så de blir att bara ta de lugnt fram till dess....

Inga kommentarer: