torsdag 3 september 2009

svettigt värre...


Har haft en riktigt tränings morgon.. :)
Vaknade upp åt frukost och drack massa kaffe!
har sovit riktigt dåligt i natt.. så jag kände mig inte så taggad att göra nått
över huvudtaget idag...
Men har man hund så är de bara att tag sig ut.... och nu
också när man tar hand om grannhunden... så... :P




Efter den intensiva prommisen svettades man ju som en gris..
Men de var väldigt kvavt ute också... kändes som åskan hängde i luften...
(Och just nu när jag skirver detta så har de börjat regna)
Direkt efter prommisen körde jag ett pass med Pilates...
Idag gick de betydligt mycket bättre...
Idag hade jag ingen träningsvärk, så de var lite lättare.. ;)
Men kordinatioen kan ju bli liiite bättre.. :P

Sen efter en bra träningsdag, så var de bara duschen som gällde!

Och sen dess har jag BARA tagit de lugnt....
gjort lite mat och kaffe... men annars bara tagit de lugnt på soffan...
Ska nog snart dra mig mot A en snabbis...
sen blir de att fundera på vad jag ska ha med mig för mat
till jobbet...

Ha de bra alla gooa människor :D





Inga kommentarer: