lördag 12 september 2009

Dagen har gått fort idag måste jag säga...
stack iväg och tränade min lilla bebis idag...
tog både lydnad och spår... :)
Fast de hade nog egentligen bara räckt med spåret idag...
hon är i en skumperiod just nu..
Hon ska snart börja löpa...
Så för tillfället är min bebis liiiite jobbig...
men men...
Sen stack vi till analelie och tog lite kaffe...
hon var lite sliten nu efter 4 nätters arbete...
+ att hon ska göra 2 till... stackarn....
Så de vart bara en snabbis dit...
Men då blev de att dra en sväng till Lindis istället...
och ta lite mer kaffe där ;P

och efter de så stack både jag o linda o ko till mary...
Och tog oss lite till kaffe :P hahahaha....
Där satt vi ett tag... eller jag satt där längre än de andra :P
Och helt plötsligt kommer analelie upp till mary också..
Då såg hon liiite piggare ut faktiskt :)
Så vi satt o surrade och tog ännu lite till kaffe :P hahahaha...
Och kom hem för inte allt för länge sen..
och känner att allt kaffe börjar gå ur min kropp...

och då ser man ut så här :P ussssch... tror de blir en tidig kväll ikväll...
annars... tycker min helg har varit väldigt lugn och sansad för att ha varit
HELT själv...
Liiite stolt över migsjälv är jag faktiskt :)


Inga kommentarer: