måndag 14 september 2009

summera helgen..

Lugn, skön och avslappnad helg har de varit för en gångs skull måste jag säga...
dryckit väldigt mycket kaffe... men annars har de mest bara varit att träna och mysa
med min vovve..

Vad skulle jag göra utan henne ?!

Lennie har ju varit bortrest nu hela helgen.. så de har bara varit jag och lexie hemma...
och som sagt.. jag har njutit av varenda sekund....
inte för att jag har någonting ont av att ha han i närheten, men
ibland är de påfrestande...
Men men... snart ska jag jag också ha turen att få en lgt... eller?
Vill helst ha en NU... nu på en gång!
så man kanske kan börja konsentrera sig på saker och ting som är roligare...
än detta lägenhets sökande...
det är så jälla tråkigt.. och ibland känns de meningslös också...
men de är ju bara bita ihop och söka... typ varje dag... hmmm...


jajaja.. turen kommer väl till mig snart... HOPPAS....
och tills dess är jag grymt tacksam för att Lennie är så snäll som låter mig
bo här.. vet inte vart jag skulle ha tagit vägen om han hade slängt ut mig...
så tack...


men men... jobb i morgon... eller typ hela veckan.. bara tosdag jag inte ska till jobbet..
så de känns lite surt... men jag kommer väl överleva de med...
jag har ju gjort de än så länge :P hehe

Inga kommentarer: