måndag 14 september 2009

vad är de som händer i världen?

eller rättare sagt i västra sverige?

2009.... än så länge har de inte varit ett bra år här nere... inte förhållandemässigt iaf...
Först.. jag o lennie broke it of... men vi är fortfarande bra vänner....
Vi är nästan bättra vänner än ett par... så de är ju bra iaf...

sen har de bara gått utför för många här nere.. Inte alla.. men många.....
Otrohet, svek, oärlighet och ärlighet som inte har tagit dem någonstans...
Så man jag kort och gott summera vad som pågår här nere....

Allt känns bara påfrestande.. när man ska lyssna på allt... eller... det är ju bra att
de öppnar sig till sina vänner... men de är synd att allt kommer med så kort mellanrum
mellan varandra...
och så finns de ju dem som bara lurar sig själv.. och försöker lura dem i sin närhet
att de är lyckliga.. fast de inte är de? hmm.... sånna är svåra...

Och vad ska man göra... när man försöker prata med dessa, så slinker de iväg eller så
kommer de någon som inte ska höra vad man pratar om...
jobbigt...
Och man vill ju bara deras bästa... för när man ser att glimten i ögonen bara
försvann sekunden de var tillbaka med varandra så blir JAG iaf väldigt orolig...
Det är ju ändå mina vänner!
Och är man lycklig så vill jag hemskt gärna se glimten... som fanns där
när de INTE var tsm.. underligt.. men sant...


Men 2009 har inte bara varit ett dåligt år...
lite längre upp i landet... där vet jag iaf 3 vänner som är lyckligare än någonsin! :)

och jag är såå otroligt glada för deras skull... jag ska försöka komma och hälsa på
så fort jag kan.... så jag får lite lyckovind över mig :) och så jag får pussa
på dessa små mirakel som väntar på att få komma till denna värld! :)
När de väl har kommit så ska jag försöka komma och hälsa på SÅ ofta jag kan
så jag inte missar allt för mycket i deras liv... då blir jag ju lite ledsen ögat ;(
SAKNAR ER!

Inga kommentarer: