torsdag 10 september 2009

HANDBOLL!!

gick av mina två nätter imorse... och har kännt mig grymt seg hela dagen...

men jag gick iaf ut med hundarna, och men kände att pilatesen fick vänta... tills i morgon :P
Sen var de bara att göra sig i ordning och sticka i väg till backa...
för att få i sig lite mat hos annica :)
Det blev kycklig wok.... Mycket bra, mycket bra :)
Sen skjussade jag henne o hennes granne till deras träning.... och självklart satt jag
ju kvar och tittade....

och FAN vad sugen jag blev igen på att börja spela!!!!!!!!
Så mycket som jag saknar handboll har jag fan aldrig saknat nå annat!


men nu i mitten av oktober så blir de ju röntgen på mitt knä... och om de hittar
någonting som de kan åtgärda så ska jag faktiskt STARKT fundera över att börja med handboll igen... inte på annicas nivå... men bara att få hålla i en handboll igen hade varit helt fantastiskt!

jaja.. efter träningen så hade jag ju lovat Anki panki att skjussa henne till flyget, eftersom hon
ska hem till boden över helgen... *vill också*
Sen att hon far hem av en tråkig anledning är ju inte lika roligt...
men skönt för henne att få träffa alla igen.. och bara saken att ta en kaffe på hanssons !
DET VILL JAG GÖRA!!!!!!!!

jaja.. nu ligger jag iaf här i soffan och har stora planer på att lägga mig tidigt i kväll..
ska nämligen upp typ vid 03 tiden i natt... FAN VAD KUL!
Han jag delar hus med ska nämligen också upp till norr.. i morgon då....
och hans tåg går kl 05.... men jag får se på de positiva... jag har huset för mig själv
Hela helgen! Loooooovely!!! :D

Inga kommentarer: