fredag 18 september 2009

Fredag..

ja då var de helg igen, tyvärr så är de min jobb helg..
så jag går på i kväll och går av på måndag morgon... hmmm...

Men innan jag går på ikväll SKA jag ha hunnit göra en planering
tills på måndag! skulle egentligen ha gjort de igår.. men då kände jag att jag ville
se lite folk och inte bara insidan på huset :P


För på måndag börjar jag med min nybörjar kurs... :)
Allt har varit så himla gormigt.. men till sist fick vi ihop de..
Folk som inte hörde av sig om de skulle vara med i kursen eller inte,
jag fick inte hela deltagar listan från början, så och sen när jag fick den
så hörde folk av sig som inte alls var med på den fullbordade listan...
och jag var helt förvirrad... och liiite förvirrade är jag fortfarande...
Men de får man väl vara?


jaja.. på måndag drar kursen igång iaf.. och då lär jag ju märka om alla
är med eller om jag har glömt bort någonting viktitgt :P hahaha....

Ska bara dricka färdigt mitt kaffe, sen ut med vovvarna.. sen blir de planeringen....

Inga kommentarer: