fredag 4 september 2009

Saknade är stor..

Kvällen blev inte precis som jag hade planerat... som vanligt..
Trodde vi skulle ha en trevlig TJEJ middag med massa
tjejsnack och gott vin.. men så blev de inte...
Ärligt talat blev jag väldigt besviken...
men men.. inte mkt att göra åt saken...
Känner bara att jag inte riktigt klara av att människor
försöker "lura" mig och dem själva..
Orkar inte med sånt just nu... suck...


Men men... de blev en tidig hemgång... tyvärr... hade gärna
stannat lite längre.. Men nu när jag tänker efter så var de nog lika bra
att jag tog mig hem...
Less på att höra människor som säger En sak men Gör
en annan sak... Orkar inte med sånt bullshit!
LÅTSAS ni.. men INGEN går på de... Inte jag iaf....
Just nu känner jag att jag skulle behöva mina älsklingar..
som jag alltid kan lita på att de finns där när
jag verkligen behöver dem..
Absolut min F... vet inte riktigt, men hon säger
alltid rätt saker på nått sätt... så man
känner sig alltid väldigt trygg med henne...

Jag vet.. jag säger egentligen inte mkt... inte till någon..
men när jag väl säger någonting så är de till
dem som bor ALLDELES för långt bort från mig..
Jag har svårt att lita på människor.. men de människorna
har ALDRIG gjort någonting mot mig så att jag Inte skulle
lite på dem... och de tar ett tag att bevisa i mina ögon..

Tänk att dessa kort på mig, M o F togs nån månad efter
jag hade flyttat till gbg.. D.v.s. vintern 06...
Saknar dom tiderna när de var vi 3...
Som tog våra vin kvällar och bara surrade...
Och lurade min stackars sambo...
Kommer ni ihåg?
tror de tog ½ minut för han att komma...
hahahaha..... usch vad elaka vi var ;)

Och självklart saknar jag Ma också....
fast vi inte har känns varandra riktigt lika länge så
känns de bra mellan oss..
men som sagt... svårt att lita på människor..
Så om ett tag så kanske jag kommer öppna mig helt för dig också...
Men jag saknar er såååååå erhört mycket!
det är nu när man inte träffas så ofta man
verkligen har förstått hur bra man har haft de...











2 kommentarer:

Michaela sa...

Å gumman jag saknar dig också så mycket! Jag saknar vin kvällarna son du, jag och Frida hade halva natten lång och bara pratade om livet! Jag saknar alla kaffestunder på Hanssons! Jag saknar att ha närheten till mina bästa vänner!
Jag hoppas att du har det bra gumman där nere i gbg! Jag saknar dig jätte mycket och hoppas att vi kan ses snart!

Kram

Anna sa...

Fina ni! Vad fint du fått på din sida också!