onsdag 2 september 2009

underlig häst?

Idag har det vart jätte skönt väder här nere i göteborg...
Så direkt när jag vaknade gjorde jag mig i ordning för att ta en lång promenad...
så på med mina nya prommis skor och iväg gick jag....
jag o vovvarna var väl ute i iaf 1½- 2 timmar... så de var sköönt..
















Och under denna underbara prommis så såg jag en mkt underlig häst...
den satt precsi som lexie brukar sitta...





Ser ni likheterna eller?
jaja... efter promenaden blev de att fara hem o ta en riktigt lång dusch och hade
planerat att äta.. men de glömde jag helt av... jag stack och köpte mat till lexie istället...
Mycket viktigare att hon har mat ;)
Nä, men efter de kände jag mig JÄVLIGT hungrig, så de blev att dela på en pizza med
Annelie.... det är hennes nya diet tydligen? om man bara äter 50 % av jäkligt fet mat
så blir de nog bra ;) hehehehe... den dieten är jag på ! ;) hehehehe... får la se hur de går? :D
sen har jag varit förbi Linda en sväng och surrat... Länge sen jag såg henne...
Så de var trevligt :D
och efter de har jag bara tagit de lugnt... hade planerat en kvälls prommis... men sen
kom ju "So you think you can dance" Finalen! och den är jag ju bara tvungen att se :D
och sist men inte minst vill jag bara skriva;
Grattis Agneta o självklart Bessan till 8 friska valpar :D

Inga kommentarer: