söndag 27 september 2009

Ingen polis eskort.....

Kvällens outfit


Kvällen började rätt lugnt... Linda kom och hämtade mig vid 19 tiden
så jag hade faktiskt hunnit fixa till mig till de :P
Så jag var HELT färdig när hon kom... jag var faktiskt imopnerad av mig själv ;)
Sen var de att sticka hem till linda o lämna bilen, och så var ju självklart hon inte färdig
så vi var där ett tag och chillade innan vi till sist kom oss i väg...
det blev en prommis i höst mörkret... men som sagt vi var ju 2..
så de var rätt lugnt :)
När vi väl kom fram till petra kom flaskorna o boxarna fram på bordet... :)
vart Väldigt törstig efter prommisen :P hahaha
Nää då, jag tog de faktiskt ganska lugnt igår ;P
Linda var grymt nöjd med produkterna hon fick känna o klämma på ;)

Sen var Bebis också med på partyt... söt med FARLIG ;)



Sen kom de stora artelleriet fram.. och då blev M lite smått generad :P haha


ja som ni själva ser så är de lite skillnad på storlekarna ;) hehehe...
man ska kunna välja HELT i sin egen smak vad man tycker om ;)

Ojj.... efter försäljaren var färdig och vi skulle fylla i
beställningen så insåg jag de att jag borde att
blivit typ... läkare? för att egentligen har råd med alla
mina små atteraljer jag ville ha :P Oooops :P hahahah




Men ibland får man faktiskt unna sig saker... en massa saker...
och då menar jag ju verkligen UNNA sig... tihii ;)
jaja.. de var roligt igår iaf... inte så farligt som det kan bli på
sånna här partyn... utan de var alldeles lagom :P
det var ingen polis som kom och hämtade mig
för att jag hade tagit alla leksaker för mig själv...
och aftonbladet ville inte ha någon intrevju med mig...
Underligt :P hahahaha...
så.. som sagt.. jag var rätt lung för att vara jag ;)

Inga kommentarer: