lördag 26 september 2009

Mysigt...

Så nu har jag varit ute i höstvädret...
jag satt ju och väntade på att de skulle bli lite roligare
väder... men till sist fick jag inse faktum att de kommer
vara sånt här väder idag.... :P

Men vi hade de trevligt...
Först insåg jag att lennie har tagit med sig alla kopplen
till utkanten av borås... men hunden måste ju ändå ut,
så jag tog med mig en en leksak så jag kan locka henne med
någonting roligt om typ... en katt skulle springa framför nosen på henne :P


Visst är hon väldens sötaste?! :)


Hon sprang inte efter nå katter under prommisen... hon vill bara ha sin leksak!! :)

Sen efter prommisen var över och alla katter på kvarteret fortfarande levde
så insåg jag ju att vi har stora björnbärs buskar precis utanför tomten :P
Så då var de bara att gå in och hämta sig en liten burk
och gå och plocka på sig litegrann :)
Och sen kom jag också på att vi har ju faktiskt smultron också :P
Så de blev en liten burk med en underbar blandning av
dessa söta bär :D
Och smultronen var typ Gigantiska, för jag har inte
plockat dem på typ hela sommaren :P
så de har fått växa i lugn och ro :) hehehe...


Visst kommer sommar känslan tillbaka när man ser detta?! :)

Så nu har jag ätit lite lunch, och ska precis gå in på att
sätta tänderna i mina nyplockade bär :D
Mmmmmm efterätt är aldrig fel ;D
Senare i kväll ska jag till min lilla gumsa Petra :)
Ska bli mkt trevligt... ;)
Hoppas ni får en trevlig lördag :D

Inga kommentarer: