måndag 21 september 2009

Första gången...

Nu är första kurstillfället på brukshundsklubben färdigt...
och det är spännanade att få hålla i kursen själv för en gångs skull
och inte bara behöva vara Hjälpinstruktör :P
men de är dock mycket mer pappers arbete med att hålla i de själv...
Är inte riktigt så roligt... är ingen pappers människa..
skulle nog aldrig klara av att jobba på kontor :P hahaha
Men det var en trevlig grupp... deltagarna verkade vara
väldigt intresseade och hade mycket fråger om saker och ting..
det är alltid trevligt att ha deltagare som verkligen vill lära sig.. :)
+ att hundarna var väldigt lyhörda och uppmärksamma :)
jaja... väldigt nöjd iaf :)
Annars...
Idag har jag bokat biljetter upp över jul och nyårs :D
Såå underbart att ha de gjort :D
så jag tar nattåget upp och ner...
far här ifrån den 14:e december så jag är framme i boden den 15:e..
och sen far jag ner igen 2:a januri ;/
Så jag hinner iaf vara uppe både julafton och nyårs natten :D
MYCKET BRA :D
Guuud vad jag längtar att få fira jul där uppe och få ha snö på julafton! :D
Och eftersom lexie ska med så kommer det bli mycket lekande i snön...
hon ÄLSKAR snö... :D
jaja.. nu måste jag gå och lägga mig snart...
ska ha planerings dag imorgon med jobbet..
och den börjar kl 08! Hur ska jag orka??? :P hahaha
såå... God natt på er :D

Inga kommentarer: