tisdag 8 september 2009

en helgs uppdatering..

Ojj vad hemskt de har varit att inte kunna uppdatera på hela helgen!
Har nämligen haft virus på datorn som har gjort
att jag inte har kunnat använda internet..
Ni vet att jag var på "tjej" middag i fredags.. och att den inte var
så jälla lyckad...
men i lördags var de bara att ta nya tag
och ordna upp att det bara blev
de som vi ville skulle komma kom.. :D

Först satt vi hemma hos Analelie, och tog oss några öl
och surrade... när jag kom dit så
låg Anna och halvsov och sprang runt med sitt täcke.. hehe ;P
Men de gjorde snabbt i ordning sig...
Och sen raggade vi upp skjuss som skulle ta oss in till stan..
Eller stan och stan, vi skulle av i kungsten...
Och vi blev avsläppta där vi skulle bli avsläppta..
Men inte enligt annelie...
Så hon lurade runt oss i kungsten... Tills jag insåg att jag hade GPS
på mobilen..
Och då visade de sig att vi hade gått PRECIS i motsatt håll... nästan 1½ km..
KUL JUL!
De visade sig att vi var ca 70 meter i från dit vi skulle..
men de slutade med att vi gick 3 km :P hahaa
När vi kom till klubben så träffade jag en från min
brukshundsklubb... som också har en liten rottis :)

vi båda två tyckte att de var underligt att vi träffades på en Mc klubb
av alla ställen :P
Hon var rätt van att se mig i mina mjukisbyxor och ha en super lycklig
rottis vid min sida.. hahaha.... men de var trevligt iaf :D
Sen kom underbara Tommy och hämtade oss fyllon :)
Men han slängde då in oss i skuffen... allihopa :P hahaa
Här har vi lilla Anna.. lite smått utslagen :D
Och Tuttlisa :P

När vi kommer hem till Landvetter igen så sätter vi oss uppe hos
Analelie och tar oss en sista öl och pratar om kvällen...
Tommy o jommy hängde med upp och surrade ett tag innan de drog vidare... :)
Men men.. Lördagen var iaf Mycket mer lyckad än fredagen :D


Sen blev de en Mys Måndag...
med massa chokladpudding och en film....
det var en mycket trevlig start på den nya veckan :D
Nu sitter jag och laddar för att sticka till jobbet... hmmm...
Ska ta ut lexie en sista gång nu innan jag far också...

Senare i veckan eller nästan veckan kanske jag kommer med lite
trevliga nyheter :D tihii

Inga kommentarer: