tisdag 29 september 2009

händer inte mkt just nu..

ja just nu är mitt liv väldigt trist :P har inte hänt mycket sen lördags natten... :P
ja förutom att jag har varit in med lexie till veterinären på söndagen...
Men de gick bra, HON KOMMER ATT ÖVERLEVA :P

sen blir de jobba inatt och i morgon... så jag sitter mest och laddar för de också..
ska ha ett "akut nattmöte" innan jobbet också.. så vi får färigt schemat en gång för ALLA!

hmm... annars... har varit en sväng hos Analelie.. som har varit borta HELA veckan ;(
Har ju varit sååå tomt utan henne :P hehehehe....
Skönt att ha henne tillbaka :)
Sen en snabbis till lindis och tog en cigg :)
Och du sitter jag här hemma och bara luffsar...


jaa just de! jag har shoppat lite.... och är såååååå nöjd!
Min alldeles egna Ed hardy linne... Sååååå nöjd med den!!!
ja... nu har jag inte så mkt mer att säga...
eller joo förresten..
Måste ju gratta världens sötaste lilla kille på 4 års dagen..
Lilla E :) GRATTIS :)

Inga kommentarer: