onsdag 9 september 2009

lite smått irri..

har blivit väckt 3 ggr idag... helt jävla underbart!!!!

så jag är lite smått irriterad och trött.... men men, de blir nog bra när jag får i
mig jobbets JÄTTE goda kaffe... *hehehe*

Natten var rätt intressant.. väldigt lugn men intressant....

Usch vad tråkigt de är när man känner sig som svarta fåret på jobbet...
visst jag är ny.. och jag är inte ensam som ny... så jag är inte det ensamma
svarta fåret.... utan vi är 2 :P hahaha...

men iaf, som nya på jobbet så känns de inte som att vi får ha någon vilja.
det är inte lika mycket vårat jobb som de är de "gamlas" jobb....
känns tråkigt... eller.. nu ska jag inte dra alla "gamla" över samma kant..
vissa är helt underbara.. och jag skulle aldrig vilja att de ska gå i Pension!!
Men andra.... usch säger jag bara!


jaja.. tråkigt bara att få skit för att man vill pröva någonting annat... men tiden får utvisa
hur detta kommer att gå...


Till natten hoppas jag at de lite mer att göra, och att vi har liiite trevligare...

Inga kommentarer: