fredag 11 september 2009

Kännt mig hurtig..

Idag har varit en hurtdag igen... känns bra :)

dagen började lite hårt med att kliva upp 03.45...
då var de bara trycka ner nå att äta och sen skjussa L
till tåget.. SUCK....
sen var jag la hemma vid 05 tiden igen...
och då var de bara att krypa ner i kojjs en stund till....
Så klev jag upp vid 09.30.. och då var jag trött som fan!
så jag gick runt ett tag i min egna lilla värld innan jag kom igång...
Men sen var de bara att ta prommisen med lexie och zlatan..
var väl ute iaf en timme...
Sen direkt efteråt var de 35 minuter pilates på schemat...
det är skit bra att ta de direkt efter en prommis...
då är man redan uppvärmd ;)
Känns underbart att komma igång igen..
men de gäller ju att hålla i de också :P hahaha


sen var jag en sväng förbi hos Lindis och tog mig lite kaffe
och surrade.. och nu när jag kom hem tog jag mig en 30 minuters prommis...
som sagt... skönt att vara igång igen..
och skönt att man kan se lite resultat iaf...
tittade på gamla kort.. eller gamla och gamla..
tittade på kort när jag var uppe i boden förra november...
Jag fattar inte hur fan jag kunde se ut som jag gjorde...
Gud vad jag skämdes när jag såg de korten... *det är inte kortet ovanför*
Så som sagt.. skönt att se lite skillnad på bild och på vågen....
Underbar känsla :)
Men de ska bort mer... och jag har inte bråttom...
men de ska bort! :)

Inga kommentarer: