tisdag 22 september 2009

Jag överlevde!!

Idag har vi haft planeringsdag med jobbet på Scandic crown, och alla som var med
hade väl kanske inte så jätte höga förväntningar på dagen..
vi hade väl räknat med att nån läkare skulle komma och prata lite,
och att vi skulle få lite svar på våra frågor om vad som kommer hända
här framöver... för just nu känns de bara som att de är många bolla i luften...
Och man vet aldrig när de kommer att falla ner...
En i taget, eller alla bollar samtidigt?

men så blev de inte riktigt..
först kom de några underliga figurer och skulle försöka
göra massa underliga övningar med oss som skulle represtentera "förändring"
Och de vara bara en massa tjaffs, och vi förstod ingenting...
så från 08-14.30 höll vi på med dessa människor... Helt i onödan kändes de som.. men men...
sen blev de lite mer svar efter de hade gått.... men långt i från alla ! :/

men just nu känner jag bara att jag är glad att jag överlevde dagen :P
inte riktigt van att gå upp 06 på morgonen..och sen sitta och lyssna på helt
ointressanta saker en hel dag... inte riktigt min grejj...
därför man jobbar natt... :P
den enda roliga saken var mina nya "polare" byggarbetarna....
dom var roliga dom... hahahahahaha...

jaja... idag blir de sängen TIDIGT... skulle lätt kunna somna nu!

Inga kommentarer: