fredag 25 september 2009

Hälla i sig kaffe

så då är man vaken och har inte riktigt än blivit människa efter
nattens arbete...

efter 2 stora pokalglas med kaffe så känner jag iaf att jag börjar
piggna till liiiiiiitegrann..

Annars var natten helt okej..
jag gick gå iväg till en annan avd och hjälpa dem..
vet inte riktigt varför jag var där...
men men... satt vak gjorde jag, men vid 4 tiden sa jag till
att jag tyckte att jag inte behövdes längre..
för de hade folk så de överlevde..... och jag behövde göra saker uppe
på min egna avd innan helgen... så jag gick upp...
och satt från 04.30 till 06.30 med deetta underbara schema, som jag
och elwira har gjort om... 2?....3?... gånger just nu...
Men vi fick till de En gång till... och efteråt förstod jag verkligen inte
hur jag har orkat att sitta med de där papperet framför mig!

Men nu är de gjort för sista gången!!!
vi ska ha nattmöte på tisdag, och då blir de att gå igenom
hur de ska bli... och vågar de säga någonting dumt
så kommer jag EXPLODERA!!!!!
För nu har vi "ungdomar" tagit för mkt skit för att jag ska ta de!
men men....
jag har räknat med att de ska gå bra!
Så nu är de bara att hopppas... :)
Nää.. nu ska jag ut med vovvarna :)
Have a nice day :)

Inga kommentarer: