måndag 21 september 2009

Går av snart!

nu är kl 05.30, och de betyder att jag snart får sticka hem!! guu så skönt...
tredje natten är snart gjord...
och det har varit en MYCKET bra natt.... vi har kommit överens om
att jag faktiskt kommer att kunna boka min resa upp!! :D
Såååååå Underbart!

så i 19 eller 20 dagar kommer jag vara ledig från jobbet..
så jag ska försöka boka in mig på nattåget den 14 dec så jag är framme den 15:e..
och sen blir de att fara hem 2 Januari för att jag börjar jobba 3;e...
Men vad gör man inte för att få vara uppe så länge som möjligt? :D
så i nästan 3 veckor blir jag uppe iaf... och de är inte illa med tanke på att jag
inte har tagit en enda dag semester under dessa 20 dagar :D GÖTT!!!

så idag när jag vaknar måste jag ringa några samtal så jag får allt fixat där uppe tills jag
kommer... och så måste jag ju fixa en bil där uppe, för jag ska ju ha med mig Lexie upp..
och då behövs bil :)

Sen ska de bli kul att få se Fridas o pelles lilla underverk när man kommer upp :)
Ska bli såååå roligt att få se alla... men mest att få se bebisen ;)
*förlåt frida.... men bebisar är väldigt trevliga... men jag lovar att jag kommer försöka
prata lite med dig också medans jag hälsar på, och inte bara ge bebisen uppmärksamhet* :D hehehehe

jaja... kanske ska göra nått mer vettigt nu på jobbet innan jag går hem...
annars...
Sov gott :)

1 kommentar:

aaa sa...

Åh vad mysigt när du kommer upp! Men du kommer stjäla våran bebis! *gråter* Fast det kanske blir win-win när det väl kommer till kritan, vi får ju se ;) Saknar dig med hjärtat! Pusspusspuss