fredag 4 september 2009

Laddar..

Så, nu är min enkel natt över....
den var inte så jätte krävande..
Och jag var faktiskt inte så farligt trött någongång
under natten.. sköönt....


Sov till typ 13.30 idag... och de var såå skönt...
och så har jag bara slappat på soffan fram till för en liten
stund sen..
Då jag faktiskt hoppade in i duschen och fick på mig lite kläder :P
Men av någon konstig så har jag inet gjort nå annat än att just
duschat och tagit på mig kläder.. :P För just nu sitter jag ju här i soffan igen :P
hahahha...
Eller jag har ju hunnit leka lite med lexie också..
Hon är ju bara världens sötaste hund ! :D
Och hon är MIN... BARA MIN :D

Nä men nu ska jag snart ta på mig lite spackel
och sen ska jag i väg på
middag och lite fredags mys... inte illa ;) tihiii :D

Hoppas ni får en bra fredags kväll :D





Inga kommentarer: