söndag 30 augusti 2009

Lista..

Namn: Lisa
Piercingar: Ja, 2 st..
Tatueringar: en tribal på vaden
Längd: Alldeles för lång.. hehe
Skostorlek: 38
Hårfärg: den färg jag färgar de... men just nu Mörkbrun..
Fräknar: nej
Motto: har väl inget, men vi kan väl ta en liten kliché, "ta dagen som den kommer"
Kär? Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans? Japp...
Tycker du att du är attraktiv? Nej
Dricker du?Jajjemen
Röker du? Jajjemen
Vilket schampo använder du? Lite olika...
Vilken parfym använder du? lite olika.. och kommer inte ihåg vad de heter heller :P
Vad är du rädd för? att saker och ting inte kommer lösa sig..
Gillar du att tvätta? gillar och gillar.. det vet jag inte riktigt om jag kan säga att jag gör...
Gillar du berg- och dalbanor? ÝES!

Senaste...
Filmen du hyrde? Nån komedi... kommer inte ihåg vilken
Filmen du köpte? Män som hatar kvinnor... bara för typ 2-3 dagar sen..
Låten du hörde: nån låt i bilen.. annars var de; Dead by april - trapped
Låten du laddade ner? Laddade ner ett album med "pitbull"
Personen du ringde? Anneli
Personen som ringde dig? Lennie
TV-program du såg? Nått program om mikael jacksons hem...
Person du tänkte på? bra fråga, många personen som simmar runt i mitt huvud för tillfället.. :)

Favorit...
Låt: Dead by april - What can I say..
Sak att göra: behöver de nämnas?! nee.. håller de för mig själv.. hehe
Sport: HANDBOLL!!!
Dryck: Iste
Kläder: om jag får bestämma helt själv så är de ju mjukisbyxorna o nått linne... men annars ett par snygga jeans, ett par snygga stövlar och nått mer färgglatt upptill...
Film: Bra fråga.. Dirty Dancing är ju en favvo.. annars ska jag erkänna att jag är svag för Disney :D
Bil: har ingen favvo...
Serie: Desperate Housewives

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Öhmm... ja de borde jag väl ha gjort?
Gråtit över en flicka? hmm....?
Ljugit för någon? Ja, de har jag... vem har inte de någongång i sitt liv?
Varit i slagsmål? Ja, men de var inte mitt fel! :P
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Yes

Antal...
Gånger du varit kär? Öhmm.. sen man var liten?! Typ. 97524865802465 gånger.. hehe
Gånger ditt hjärta brustit? Inte fler gånger än vad man kan räkna på en hand
Hjärtan brustet på grund av dig? Vet la inte jag? det får du fråga de andra om :P
Tjejer du kysst? Alldeles för många :)
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några st
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger...

Senaste...
Boken du läste? oj de var nog Onskan... när jag gick i skolan...
Personen du fick e-mail av? En massa folk från Brukshundsklubben...
Personen du fick brev av? Massa som vill att jag ska betala mina räkningar :P
Personen du fick sms av? Annica
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Öhmm... händer typ aldrig...
Saken du köpte? DVD film.. och en massa kläder på stadium XXL..


Vad har du gjort idag? Sovit...
Var det kul? Njaa... men skönt var de
Brukar du svära mycket? Ja... utan att skämmas
När stiger du upp på morgonen? Morgonen?! rättare sakt förmiddagen, nästan på snudd till eftermiddag..
Vad har du på dig? Arbetskläder... så... Hel blått blev de idag :P
Vad ska du göra ikväll? Jobba...
Vad är du allergisk mot? Ingenting
Var har du ont? Ingenstans
Använder du hårspray? Ibland så..
Kan du stå på händer? Har inte prövat de sen jag var liten, så jag säger nog Nej..
Håkan Hellström eller The Ark? Öhmm.. inget av de?
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? Ja
Är du glad nu? Ja, de är jag faktiskt... fast jag sitter på jobbet...
Var du glad igår? ja..
Vad dansar du till? Allt... typ..
Stockholm är... ? Sveriges huvudstad, och vackert på sommaren
Göteborg är... ? Världens bästa stad, som jag hoppas att jag inte behöver lämna än på ett tag
Kan du sjunga? Ja, men de låter förjävligt...
Spaghetti eller makaroner? Öhmm... båda? Kul att kunna variera
Land du vill besöka? Thiland, USA, England..


Så här lite har jag att göra just nu på jobbet... men hoppas ni har haft kul att läsa igenom detta... och nu kanske ni känner mig liiite bättre än vad ni gjort förut.. haha :P

Inga kommentarer: