söndag 20 september 2009

Grattis

Grattis på min namnsdag ;P
Och grattis för igår när Kärra vann mot västerås.. :)
Kändes kul att kunna få se Kärras hemma premiär för i år :)
Och de gjorde de ju inte sämra att de faktiskt vann
med rätt stor marginal :)

Här har vi annica, som gjorde en bra match igår.. och absolut i försvaret! :D


första halvlek var en bra försvars halvlek måste jag säga,
det var i slutet man märkte att de släppte liiite i försvaret..
men anfallet tyckte jag höll hela vägen..
Både i första och i andra halvlek :)

Sen blev de lite roligare för min del i andra halvlek
för då hitttade jag martina som jag kunde sitta och hejja med :)
Och de är ju alltid liite roligare att vara fler :D
Sen var de bara att sticka hem, byta om och sen sticka till
jobbet... och faktiskt gick bra..
Det blev inget tråkigt samtal, utan de blir i natt istället...
Detta jäkla schema..!
Går de inte vägen nu så blir funderingarna stor på att
skita i detta o leta efter annat...
orkar inte tjaffsa när allt faktiskt var fixat...
och folk går runt och ändrar i efterhand!
och ändå är det jag o e som ska Ändra så att de funkar...
LESS... men men...
inatt bli FÖRHOPPNINGSVIS de sista
samtalet... och så hoppas jag att de går vägen :)

jaja.. ska ta mig lite till kaffe...
och så ska jag fundera på vad de blir för mat idag... :P
Och sen ladda inför sista natten :D

Inga kommentarer: