fredag 31 juli 2009

varför är man ingen dum blondin?

Inget illa menat nu mot alla blondiner som faktiskt har någonting innanför
pannbenet... :)
Men jag känner att de skulle vara skönt att bara få vara tom där inne ibland...
att inte behöva tänka... över huve taget...
Hade varit helt underbart...
vet inte riktigt vad som har förändrats?
har jag haft för mkt tid att tänka på?
Så här mycket har jag inte tänkt på denna sak, på
JÄTTE länge... men jag får vänta o se.. hur de blir...
Jag kanske kommer till mitt gamla jag igen, och tänker
som jag har gjort de senaste åren :P
annars...
Var på prommis med min byracka...
Och så efter prommisen gick jag till grannen och tog mig
en kopp kaffe och tjötade lite :)
alltid lika trevligt....
Men de är ju just de... Just nu är min hund en aningens understimmulerad,
så hon har Liiiiiiiiiiiiite svårt att konsentrera sig på saker och ting...
Och just nu blir hon Jätte fokucerad på smådjur...
ja visst, hon älskar katter och kaniner sen innan, men inte riktigt så mkt som hon gör nu..
och självklart har ju min granne kaniner... och katter...
men katterna har lärt sig att när vi kommer så sticker dom :P
men kaninerna lever ju som i sin inhägnad :P och kan inte rymma så långt :P
men lexie har ju som mest bara stått och tittat på kaninera och som sprungit runt
deras gård...
Men idag; så kom hon t.o.m. på att man kan ju hoppa över stängslet..
Och det är inget liiitet stängsel..
Men min hund har tydligen en jävligt bra spänst, när hon vill.. :P
Så hon flög över där och kom helt plötsligt Väldigt nära ninerna :P
Och då vart de betydligt roligare...
SHIT säger jag bara...
Men båda kaninera överlevde händelsen,
och jag skämdes arslet av mig!

JÄVLA HUND!!!!!!

Inga kommentarer: