onsdag 1 juli 2009

Good day, gone bad....

hej alla glada....

dagen började mycket bra för min del....
stack till stranden med M,L o G.. och vi myste på och
hade de jätte trevligt.... mycket folk och lagomt varmt... :D

Sen var de bara hem och ta sig en dusch..

Och efter de började den bra dagen vända......

skulle in till stan och köpa mig lite sushi och ta med lite mat till M och L...
Men då helt plötsligt har "bitterfittan" andra planer för bilen som jag ska köra in med...
Då har jag helt plötsligt bara 2 timmar på mig, att fara in till stan, äta, vara liiiiiiite social
och sen var jag tvungen att komma tillbaka med den.... för att bitterfittan ska ut och äta med
sina vänninor...
Det kunde hon ju ha sagt liiiiite tidigare, för hon visste att jag skulle in till stan efter jag hade varit på stranden... men NEJ NEJ NEJ... ingen framförhållning här inte....

Och så blir hon så jävla förbannand på MIG, för att jag då tror att jag ska komma upp
hit och ha semester och ta bilen när jag vill....
JÄVLA KÄRRING....

På en veckas tid har jag lånat bilen HÖGST 3 ggr...
Och då har jag inte ens lånat den hela dagar... utan bara när jag ska göra nått ärende i nån timme... och ändå har hon mage att bli arg på mig.....


Och efter mycket om och men, så försöker hon att lägga skulden på mig också...
För då skulle hon helt plötsligt ringa till sina vänninor och säga att hon inte kunde komma
för att JAG skulle ha bilen....
Men den taktiken slutade funka på mig när jag var 10....
Så hon drog igen dörren och for.... efter mkt om och men.....

FYFAN säger jag bara...

Nu kom ju iaf påminnelsen om en anledning varför jag flyttade ner till
mitt underbara Göteborg...

Inga kommentarer: