måndag 27 juli 2009

Farbror Djurdoktorn...

ja, då var de dax att fara på återbesök hos veterinären med min lilla lexie...
Hon har blivit mkt piggare nu, men de kommer nog ändå kräva minst en op på henne..
eller Ingrepp :P hur man nu vill benämna de :P

För ni som inte visste så har min bebis haft halsfluss, förstorad livmoder och analsäck inflammation.....
Så de har faktiskt varit rätt synd om henne nu ett tag....

Och lite små synd om mig också... Jag har inte kunnat träna med henne på Jätte länge...
Först så var jag ju på semester... och då hade min sambo hand om henne..
Sen hann jag träffa henne i 4 dagar... och redan då märkte jag att hon var jätte hängig...
Så då tränade jag inte heller med henne, för att jag trodde bara att hon var trött av resan upp till norrland.. och sen att min sambos lilla syster hade kört slut på henne...
Men så var de ju då inte....

Så de har la gott över en månad sen jag tränade med henne sist :/
Känns jätte hemskt... fast de inte är någon idé att göra de, för hon orkar inte...
Men nu får jag se vad veterinären säger... och vad som kommer hända...

jaja, nu ska jag hoppa in i duschen... sen blir de att sticka iväg...

Inga kommentarer: