lördag 4 juli 2009

mysig dag...

hej alla glada :)
idag har vart en mycket bra lördag... och kl är bara 13 än..
Så de känns ju bra :D
Direkt när jag vaknade var de bara att snabbt göra sig i ordning
Och sticka på stan med min brorsdotter :)
Alltså Fasters ÄLSKLING ;)
vi tog oss en vända på stan och köpte lite smått o gott,
åt lite, och sen blev de Lekparken :)
Så jag måste säga att de har varit en väldigt trevlig start på dagen :D
här har vi fasters älskling... och Gammel faster ;P

tidigare i veckan hann jag vara förbi i luleå också
och hälsa på en gammal klasskamrat :) Och hennes busfrön till barn :D
det var ett tag sen man såg henne, och hennes yngsta barn har redan
hunnit bli hela 7 månader... helt sjukt var tiden går fort!!
här har vi mor och son ;D

och här kipnappade jag lill skiten ett litet tag.. han var SÅÅÅ söt!


Man känner sig nästan lite ensam nu, när typ alla kompisar har/eller ska ha barn...
Och jag är väldigt lyckliga för dom... men jag känner
nog fortfarande att jag vill vänta med att få ett litet busfrö :)
Har ju iaf Några år till på mig innan någon klocka börjar ringa! :P
jahaja....
Nu är de väl bara att börja ladda lite för kvällens bravader..
måste ringa runt lite och se hur de blir... var lite oklart igår...
Men de löser sig alltid :)


Ha de gott allesammans :D

Inga kommentarer: