söndag 12 juli 2009

sliiiiten


gårdagen var jävligt rolig måste jag säga...
Men i dag känner man ju av de... om man säger så...


somnade väl där vid 04 tiden i morse, och sen blev jag väckt
09.03 av min älskade brorsdotter...
och de är svårt att blir arg på henne.... :P
sen låg jag väl och drog mig till 10 iaf..

och den var de bara att göra i ordning sig....
gick en snabbis på marknaden....
men kände att jag behövde KAFFE,
så jag drog mig snabbt vidare till hedda... där vi bestämde oss för
att sticka till retro och ta oss lite fika...
mycket trevligt :)
Sen efter satte ju hungern igång...
Och jag och robert visste ju direkt vad vi skulle ha
SUSHI!!
hedda blev ju måttligt road :P men men.. man kan inte få allt här i världen ;P
Så hedda fick sig lite pizza istället :P
Så drog vi hem till dem igen, och bestämde oss för att dra igång en film och bara ta de
Riktigt jävla lugnt....
Och så blev de!
Här har vi bildbevis på hur lugnt vi tog de under filmen ;)

Hedda in ACTION ;)

efter de....

kom jag ju på att jag hade massa grejjer kvar hos J, från gårdagen...
Så de var bara att röra på arlset och gå dit...
Men då blev de ju en film till! ;)
Som var helt okej... bara slutet som jag blev lite fundersam över?!
Men den filmen höll jag mig vaken iaf... BRA JOBBAT :D

och nu sitter jag här hemma igen... och känner att de börjar bli dax för sängen..
SKIT TRÖTT!

Så.... sov gott :)

Inga kommentarer: