tisdag 28 juli 2009

Dagen...

det blev inte så mycket mysa och ta de lugnt idag....
Men det blev en hel del städning.... tråkigt... men ett ont måste ! :)
Och de är skönt när de väl är över...och man kan känna sig nöjd :)






Jag ser ju rätt nöjd ut fast jag städar?! eller?! :P










Sen blev de att beställa lite kinamat... Åhh vad vad gott de var !! :)
Jag kände mig lite förtjänt av de faktiskt! :)
Och självklart har jag ju lastat i mig en hel del kaffe under dagen också...
Så man är säker på att man överlever natten... första natten är alltid segast...

















Sen har jag t.o.m. hunnit kolla igenom lite på bankkontona, så att jag vet att jag överlever
den här månaden också... och de kommer jag nog att göra ;)
är t.o.m. sugen på att ta en resa nånstans... spelar ingenroll vart... och inte hur länge heller...
skulle vara skönt att kanske fara till malmö över en helg eller sthlm?! hmm... får fundera på den ett tag... skulle vara skönt iaf..

Jaaa.. jag vet att jag nyss var borta... Kom hem för en vecka sen... men ändå :P
Länge sen jag var i både malmö och i sthlm... kanske blir båda?! Hade inte varit tokigt... :)

Nää.. nu blir de ut med Lexie innan jag sticker till jobbet...
Ha de gött :D

1 kommentar:

Henrik sa...

STOCKHOLM!!!