lördag 25 juli 2009

Mycket att säga eller?!

Ja, jag är på jobbet :P

vet egentligen inte vad jag ska skriva... sitter väl mest här för att tiden kanske
ska gå lite snabbare... men än så länge har den inte gjort de :P

hmmm...
Under dagen har jag inte gjort så mycket heller... vaknade vid 15 tiden, och var Sjukt hungrig...
så det var bara att palla sig upp, göra lite "frukost" och sen ta en prommis med
min lilla sjukling... som är på bättringsvägen.. :)
Ska på återbesök hos veterinären nu på måndag...
Så då hoppas jag att allt är som de ska... så tar vi operationerna lite senare :P hehe :)

Och i morgon... eller senare idag...

Blir de ocskå rätt lugnt... ska väl försöka fara förbi både hos Linda o Sophie...
har bara hunnit träffat dem som hastigast nu sen jag kom hem...
så i morgon blir de förhoppningsvis Kaffe paus med mina Bejbar ;) så man får veta lite
vad som har hänt här under månaden jag har varit uppe i norr.. ;)
Det hinner hända mycket medans jag var borta... och eftersom man är rätt nyfiken
så måste jag ju bara få veta ALLT :D

jaja.. nä nu ska jag försöka sliten mig från datorn... och leka med mobilen istället :D hehehe...
ha de gött :D

Inga kommentarer: