torsdag 16 juli 2009

SJUKT ROLIGT!!

dagen började väl sådär.....

vi var 4 st som hade planerat för några dagar sen att spela lite lasergame....
Men vi behövde ju som iaf vara minst 2 st till...
och till kl 19 hade vi bestämmt att vi skulle sticka dit....

men timmarna gick och Ingen ville/kunde följa med....
så där vid 17 tiden, stack vi och åt lite sushi.... som vanligt :P

men helt plötsligt där vid 17.30 så var vi helt plötsligt iaf 6 pers som skulle spela...
Så vi var ju skit lyckliga :D

Och sen redan 15 minuter senare så kom de 2 till och ville vara med...

Så i slutändan blev vi ju 8 pers :D SKIT BRA...

Så vi stack ju i väg och började spela och alla hade skit kul....
och sen helt plötsligt så dök bror min upp också...

så 9 pers........

Och såååå jävla roligt jag hade !!!!!!!! helt klart värt att vänta in i sista sekund för att sticka dit! :D

och i morgon kommer jag räkna med att jag har sån grym träningsvärk
så jag kommer nog kanske behöva en rullator, om någon är sugen på att låna ut sin ?! ;)

Inga kommentarer: