fredag 17 juli 2009

skumt väder....

Kom precis hem från stan.. där jag har lunchat med brudarna...+ robert o krille :P
det var jätte mysigt.....
sen stack vi till hanssons och tog oss en kopp kaffe och surrade på.. som vanligt :)
Träffade på alina o gänget också... så vi satt o surrade lite om gårdagen..
Vart vi hade ont och vart vi inte hade någon hud kvar :P
hahahhha.....

det kanske blir lite lasergame typ i morgon också.... :D Så kul var de :P

sen helt plötsligt gick typ alla... hedda skulle o klippa sig.. och robert o krille var också tvugna att sticka vidare... så då satt jag o annica kvar ett tag och bara surrade :) Alltid lika trevligt...
Ska bli så jävla kul när du flyttar ner till gbg med mig gumms :D
(party varje dag? hehehehe)

ja... men nu så kom jag som sagt precis innanför dörren och ska göra mig lite mer i ordning..
för jag ska ut på middag ;) och ta mig lite vin och bara mysa på.... GÖTTT :D


i dag kom jag också på de.... jag far fan hem på tisdag!
nu känns de som att tiden har gott fort, nu när de är så nära...

Men de ska bli sååå skönt att komma hem igen.. och gå tillbaka till rutinerna ;)

Inga kommentarer: