torsdag 30 juli 2009

1½ timmes sömn..

Hej alla glada :)

nu är kl 09.50, och jag har hunnit äta lite frukost..
gick av jobbet i morse kl 07.. sen var de bara hem och få mig lite sömn :P
Hela 1½ timme :P hehehehe

hade inte riktigt tid att sova nå längre....
Så de var bara direkt att hoppa upp ur sängen och göra sig i ordning...
När jag tittade mig i spegeln såg jag ut som om någon hade kört över mig med tåget...
Shit.... så just nu är jag väldigt välspacklad :P så jag iaf ser lite mer männsklig ut ...
Och så att inte mina underbara påsar under ögonen syns så väl.. hehe :)

som sagt, vet inte riktigt om jag vågar skriva här varför jag inte har tid att sova vidare...
Men som jag skrev här tidigare i veckan ;
Håll tummarna för mig!

kl 11 ska jag vara på plats.. :) sååååå nervös... men väldigt glad :)

Uppdaterar lite senare... måste kanske sova lite efter jag kommer hem :P
Men senare under dagen kommer jag la skriva iaf :)

ha de :)

Inga kommentarer: