måndag 13 juli 2009

Mysigt

dagen har börjat bra idag... sköööönt :)

Blev att jag sova riktigt bra i natt.. men vaknade och hade "heal the world" med M.J på huvet..
Vet inte riktigt hur de kom sig... men så var de iaf :P

sen blev de en sväng till staden och tog mig en fika... först med frida...
Sen kom madde förbi en sväng..... och sen kom annica o hedda :D
Så vi blev ett litet gäng... mycket trevligt :D






här har vi då lillfrida o annica ;)








Sen blev de att gå en sväng på stan och bara titta... eller iaf för min del..
annica o hedda fick nog shoppingdjävulen i sig... :P hehehe....

och till sista kom jag hem... och nu sitter jag här otåligt och väntar på MAT!
man ska tydligen inte bara leva på kaffe en hel dag... :P
Då kan man bli lite lätt irriterad på saker och ting :P

men men.. sen blir de en sväng in till stan igen.....

Man får ju bara inte sitta still alldeles för länge...
Man måste vara igång tills man stupar :P

Inga kommentarer: