söndag 19 juli 2009

en till dag som började bra men slutade sådär...

vaknade i morse efter 5 timmars sömn... var en aningens trött... men men...
jag är ju vaken fortfarande och kl är strax efter 01...


gjorde mig i ordning sen stack jag, brorsan o min brorsdotter till smörblomman och hade de trevligt :D sköönt att de var brorsan som fick sköta allt "jobb"
För idag har jag haft sån fruktansvärd träningsvärk så hälften vore nog :P så jag satt
för mesta dels bara och tittade på när de sprang runt :)












och här har vi dom... bror o tilda :D











sen efter de blev de att möta upp frida på stan för att få i mig lite KAFFE!!
mina ögon höll på att tyngas ner hela tiden kände jag ;P
Så vi stack till hanssons och mös på :)
Och där träffade vi hedda o robert jätte uppklädda :D



de hade ju varit på bröllopp :) Så :) Självklart kom ju kameran fram :D










så stiliga så :D












sen blev de hem och göra sig i ordning för kvällen.... en nykter kväll för min del..

för jag kände verkligen inte för att dricka idag.... har mkt att tränka på just nu känner jag bara.... längtar hem.. min hund är sjuk, och de är nog de värsta.... att jag inte är där!!
Så de är mkt de som snurrar i tankarna för tillfället... men jag pratar med L varje dag nu så jag får lite uppdateringar på hur de går för min bäbis... och så att hon har de bra...


saknar henne såååå otroligt mycket!!!









och här har vi 2 av fyllisarna jag hängde med i kväll.... brorsan o skalman :P alltid lika trevligt :P








Nä.. nu ska jag bara ta de lugnt ett tag innan sängen... som sagt... känner mig inte riktigt på humör för någonting just nu...

Inga kommentarer: