måndag 20 juli 2009

Kalas och packning...

Packningen för hemresan har dragit igång nu här på eftermiddagen...
det går rätt långsamt frammåt, men det går frammåt iaf :P hehe
tror jag har saker utspridda i hela huset... så jag har föröskt hitta allt..
Men jag får nog packa ner de jag har och sen ta en vända till innan jag går och lägger mig :P
Tänka sig.... i morgon ska jag fara hem... efter nästan en hel månads semester..
helt otroligt...
jag har överlevt att bo under samma tak som mor min...
det är fan inte illa...
eller... ja... Jag lever ju... som sagt :P
Tidigare i dag har jag också varit på 2 års kalas hos
GABBE :)

Han har ju blivit så stor nu så han klarar av att blåsa ut ljuset själv..
Gud vad tiden går fort :)

han är ju ett litet charmtroll den där ;)
och precis före kalaset hann jag faktiskt träffa Frida också:)
känns verkligen som att jag inte har träffat henne nå under min semester ;(
Så jag lovade henne att komma förbi ikväll....
För är de någon jag vill säga hej då till så är de henne...
jajaja.... nu tillbaka till packningen ett tag till...
Puss o kram :)


Inga kommentarer: