lördag 1 augusti 2009

ligger och laddar..

blev väckt för inte allt för länge sen... och jag känner att jag lätt hade kunnat sova iaf 1 timme till... Men dum som jag var, så gick jag upp.... och nu ligger jag här i soffan och försökert ladda lite för en prommis...
Men de är skönt att ligga på soffan och sträcka på sig! :P

Men samtidigt så är de rätt bra väder nu, och här nere verkar ju vädret svänga om lika fort som en kvinna som har PMS :P
Så egentligen borde jag ta promenaden NU, för annars är de stor chans att de blir att ta den i regnet... hmm... men jag får se... ett liiiitet tag till ska jag iaf ligga här..


sen har jag stora funderingar att dra in till stan ikväll.. först och sticka förbi ullevi och
tjuvlyssna lite på U2, och sen dra på avenyn en sväng.. Men jag får se...
MEN JAG VILL :) får se om jag får med mig någon på min lilla idé :)

Inga kommentarer: