lördag 11 juli 2009

får se vart de bär av..

Nu går vi tillbaka till i går först :P


gårdagen var rätt lugn för min del.. Under dagen var de en sväng på stan,
fick håret klippt... BEHÖVLIGT!! och sen en fika.. först på norrigården, med alla möjliga människor :) som alltid är lika trevliga att träffa :D


sen drog jag o Frida på staden en sväng till, och köpa oss lite mjukglass och bara tog de lugnt
innan hon skulle sticka i väg till jobbet..


sen blev de att fara o träna lite vovvar med Hedda o Emelie :)
och de gick väl.... bra.... iaf för emelie vovve.... heddas är ju som lite... små dampig :P
Men otroligt söt och snäll :)
Men han vart trött iaf... för sen efter träningen så skjussade H hem mig
och så tog vi oss en kaffe kopp, och så lugn som hennes hund var då.... Så jag har ALDRIG
sett honom förut... :)


Sen trodde jag på en lugn kväll hemma efter de... men ikke de....


sen får jag ett sånt trevligt Sms av Madde, som var sugen på att gå ut och bara ta en öl och snacka massa skit :) Och de kunde jag ju bara inte tacka nej till :P hehe....
Vi hade de jätte trevligt... Lugnt och sansat om inte annat :P men trevligt :D






Och idag då... ja du... vet inte riktigt än hur denna kväll kommer sluta...
det är en sån här dag som man bara får vänta o se vad som händer... :)




Nu blir de att slå igång lite till kaffe... för bror min ska komma ut en sväng...




Hoppas ni får en jätte trevlig dag allesammans :D

Inga kommentarer: