onsdag 8 juli 2009

dagarna bara springer förbi

just nu känns de som att tiden går jätte fort fram... inte ens 2 veckor kvar tills jag far hem igen...
till lugnet ;P

jaja.. nu har jag min bäbis hos mig iaf.... OJJJ vad jag har saknat henne!
Hon är helt slut körd :P
jag tror nästan att jag överaktiverar henne lite ibland :P

Så idag har jag och frida och våra vovvar varit ute på vitsant och badat lite..
eller.... inte jag o frida... utan bara vovvarna :P
Vi satt och glassade med lite kaffe o chocklad :P hehehhee....
Man får inte vara dum :P

men sen skulle min lilla frida iväg o jobba... så då var de bara att sticka hem igen....
Så nu blir de duschen... och sen staden... känner att jag behöver komma ut lite till idag...
fast vädret inte är sååå roligt... men men...
har väl överlevt värre?! :P

nä.. nu hör jag att min älskade byracka står i köket och tigger mat.....
SUCK... :P
Tur att hon är så söt! :D

ha de bra

Inga kommentarer: