fredag 24 juli 2009

Nu är det över..

Sitter här på jobbet nu igen...
Semestern är över, och det är bara att börja vänja sig
vid de gamla rutinerna igen.. :P

Det är iof rätt skönt att veta vad man ska göra
om dagarna...
Nog för att idag var otroligt stressig och jobbig...
Blev väckt i morse vid 07.30 tiden av
den värsta hulliganen i världen...
Lennies lillasyster...
Hon är ett monster!!!!!!!!!!!!
hon har enerig till 1000... och blir Aldrig trött....
aldrig någonsing!
Hur är de möjligt?!

Kändes iaf jävligt jobbigt att gå upp vid den tiden på
morgonen när jag visste att jag skulle börja jobba i natt... :/

jaja... hällde i mig några koppar kaffe, och sen var man ju
nästan männsklig igen...
Då bestämde vi oss för att dra till IKEA.. för de ösregnade ute, och vi orkade inte
sitta inne hela dagen och bara vara..
Så iväg vi drog.. mot bäckebol :)
Var där i några timmar, åt lunch och sen blev
det en sväng till Net on Net...
Och köpte mig faktiskt en ny mobiltelefon!!
Äntligen!!!!
och sen när vi väl var hemma igen så insåg jag ju att kl var 18
och att jag skulle ha behövt sova ett ex antal timmar..
men de fanns de ju inte tid för...
Och nu sitter jag här.. 03 på morgonen och är skit trött.!
Ska bli sååå underbart att fara hem och SOVA!!

Inga kommentarer: