söndag 26 juli 2009

käften har gått i ett..

idag har dagen istort sätt bestått av att prata hela dagen! :)
Sånna dagar behöver jag också :P

Tog mig en prommis... och då var jag rätt tyst.... tur de :P annars kanske man
hade fått ett rum på psyk :P

Sen svängde jag förbi hos Anneli och tog mig lite kaffe... och då började käften gå :)
vi satt ju lätt i 2 timmar och bara surrade.. sen stack vi och köpte lite kina mat... Mmmmmmm :)
sen blev de lite till tjötande :D

sen blev de att dra en sväng till bollebyd och hälsa på mitt hjärta... och hennes "sambos"
Göran o robban... som vid 18 tiden fortfarande låg under täckena och bara myste....
Åhhh herregud :P

Sen skjussade jag hem hjärtat efter lite små tjöt med henne...
Och stack vidare till Linda.... tog en cigg och tjötade vidare ;)

Sen insåg jag att kl vad typ 20.30.. och att jag var sugen på att fara hem och faktiskt
vila munnen ett tag....
Så när jag kom hem var de bara att slänga sig på soffan... och titta på lite tv... och äta
Varma hallon och glass.... GOTTT!!!!! :D

och nu funderar jag på att sätta på en film och bara ta de lugnt... jag får se hur de blir..

Inga kommentarer: