tisdag 14 juli 2009

Tackar för mig :)

haft en riktigt trevlig dag idag Igen :D Wohooooo :)
dagen började med att ringa till madde o förbereda henne för att komma ut till hampis
o ta en kopp kaffe.... och de tackade hon ju inte nej till ;) hehehehe
Hon fick sig till o med mat.... inte illa, inte illa ;)
Och hennes Karl fick sig fan också lite mat... och kaffe :) Men de var jätte trevligt
att de kom ut till mig i min ensamhet :P






Och hundarna hade hon med dig också... lilla diva och tyson :D
















och självklart var ju G också med :D Såååå söt han är va! :)






sen efter ett tag kom johan också ut till hampis o tog sig en kopp kaffe...
och så vart vi ju som sugna på att sticka till alder och ta oss ett dopp....
Så de gjorde vi också :D









Glassarn :)







men de blev jävligt molningt sen... så de vart inte en sån lång stung på stranden...
men de funkade ändå... skönt att bara komma ut lite :D

Och nu så sitter jag här och har precis duschat och fått mig lite mat :)
Så nu börjar jag fundera vad jag ska göra i kväll?? ta de lugnt här hemma, eller sticka iväg någonstans? Hmmm... får nog fundera på den ett tag till :D

Inga kommentarer: