lördag 18 juli 2009

en kväll på bränna


här har vi madde när vi väntar på maten :D

gårdagen var de att vara ute mycket.....


lunchen stack jag till stan och åt som sagt var.. och sen stack jag ju hem och gjorde mig i ordning för en middag ute också... De är fan inte illa :)

så vid 17 tiden drog jag in till madde och tog mig ett glas vin och satt och pratade lite och
piffade till sig lite extra, innan vi gick till bränna o åt där vid 18.30 tiden :)
Det var sååå skönt väder ute, så de var verkligen en romantisk middag för 2 :P hehehehhe

Sen efter maten blev de att sitta ute ett tag till och ta var sin cider och bara njuta...
Senare kom ludde också... men då gick vi in... fan vad kallt de blev helt plötsligt i går kväll..
skumt... :P

Och efter mycket om och men... så kom Alina och Ola också :P fast de inte skulle komma...
Men vi verkade väl för svåra att motstå ;)
Och de var super kul att alla kom.... sen träffar man ju alltid folk som man känner :)
Men jag kände att de ändå skulle vara en lugn kväll, så de blev inte allt för mkt drickande..


Man kan ju tro att jag söp skallen av mig med tanke på att jag såg ut så här när jag kom hem :P hahahahaha

Inga kommentarer: