söndag 19 juli 2009

fint väder gör människor glada

vaknade idag redan 07.20.. och var faktiskt pigg.... helt otroligt...
det händer bara inte mig :P + att jag gick o la mig vid 02 tiden...
så man tycker väl att man borde ha sovit liiiiite längre kanske :P men men..
jag o tilda gick upp och åt lite frukost och tittade på barnkanalen :)
Det var länge sen man åt frukost på MORGONEN! annars brukar ju den
ätas vid... typ.... 11 tiden? hehehe
och eftersom de var sista dagen jag skulle hinna träffa min älskade brorsdotter tyckte
jag att vi skulle fara och bada på stranden innan hon skulle hem igen...
och självklart tyckte hon att de var en skit bra idé... hon är ju som fisken i vattnet
den där ungen :)
så vid 10 tiden drog bara vi 2 iväg.. :)
visst syns de att vi är släkt? :D
sen var hem en sväng och käkade lite och sen blev de stranden igen...
men brorsan o harju.... fan va skönt de var... kändes väldigt behövligt om inte annat..
att bara ligga och ta de lugnt i solen och bara njuta :D
sen blev de hem igen... dra i sig lite till mat och bara ladda...
för de blev nämligen en till omgång av LASERGAME!! :D
och fyfan vad vi regerade!!
det var tjejerna mot killarna....
och vi vann, typ 4 av 5 gånger..... så vi var rätt nöjda ;) hehehehe..
bror o etienne efter första förlusten.. hehehhe

och nu är jag hemma och känner att jag har såååååå jävla ont i magen...
så jag har pillat i mig en panodil och hoppas att de lättar lite granna iaf...

nä ni glada.... är trött som fan.. så de blir nog titta lite tv.. sen däcka! :)

Sov gott allesammans :)


Inga kommentarer: