torsdag 30 juli 2009

fortfarande ingen sömn..



börjar bloggandet med en fin liten fruktskål... fråga mig inte varför :P
För jag kommer skylla på sömnbrist.. hehehehhe :)





Har funderat lite här nu under dagen..
och jag vill ju som säga vad jag har gjort... och till sist kom jag faktiskt fram till
att jag ska nog skriva de här ändå...

Jag har varit på min dröm lägenhets visning..
Den ligger i landvetter, tillgång till en JÄTTEFIN baksida,och lägenheten
var jäääättte mysig!!
Jag vill ha den!!!! men jag är nästan helt säker på att jag INTE får den :/
känns surt, men de är inte så kul när man kommer dit och så är hyresvärdens
Kompis också där och tittar på lägenheten... hmm....
Så egentligen borde jag bara glömma den... Men jag vill INTE!!!!! JAG VILL HA DEN!!

GRRRRRR!!


Sen var de bara att fara vidare... stack och storhandlade... som var SÅ behövligt,
det är nästan så att man har levt på vatten o bröd de senaste dagarna.. haha :P


och precis när jag stiger ur bilen hemma på gården så kommer regnet...Som vanligt...
och de ÖSTE ner... helt sjukt! och sen kom åskan också... de var lite små mysigt faktiskt :)
















Men efter regnet kommer solen... och den skiner så fint nu så :)

Och sist men inte minst måste jag visa upp mina besattheter....
Mina orkidér :D
jaja, man ska väl ha nån slags avvikelse... och min är orkidér :P hehehehe

och ja... jag skyller fortfarande på min sömnbrist, de är därför de är underliga bilder just nu :P hehehe... men jag är lycklig ändå :)


Inga kommentarer: