söndag 12 juli 2009

KUL! :D

igår blev fan lyckat... med lite undantag :P
Som vanligt då alltså...



trodde verkligen inte de skulle bli nån utgång för mig igår...
kändes som att alla bara skulle vara hemma eller göra
någonting annat :P

Så där vid 17 tiden typ, satt jag fortfarande i mina mjukis byxor och tog de lugnt som fan.
när allt helt plötsligt löste sig :P
Så på med andra kläder, dra i sig någonting att äta och DRICKA :P
och bege sig... STRESS!! ;)
Men kul....
sen där vid 22.30 tiden kom bussen som skulle köra oss till Wf,
så vi hoppade snällt på... men de tog inte länge för en viss människa
att hoppa av igen :P
Men jag drog iaf till farmen och hittade mig Jessie o gänget..

Och jag hade verkligen skit trevligt igår!!
Mycket nöjd med att det blev utgång tillsist ändå :D

Ja just de... sen hittade jag ju HEDDA också....
De kliade lite i fingrarna efter någonting att dricka till sist för henne också ;) hehe
hedda o jag ;D





Inga kommentarer: