onsdag 22 juli 2009

känns alltid tungt...


sista dagen uppe i boden känns alltid likadan...
stressig, tråkig och NÄSTAN lite ångestfylld..

under dagen var jag ju på 2 års kalaset..
Men efter de blev de bara att packa ihop allt
och fara runt och säga hej då ;/


Alla var inte så jätte pigga på måndag kväll när jag svängde förbi :P

Henke var en av dem som var lite smått slitna på kvällen..
Man ska inte vara vaken över ett dyng i stäck! hehe



hann ju träffa frida, hedda och annica också :)
Och snart kommer jag ju få träffa annica igen :D
Det ska bli så kul när du flyttar ner :D

Sen på tisdag morgon innan jag skulle sätta mig i bilen mot kallax
Så kom ju Madde o min favvo kille Gabbe förbi
och tog en koppkaffe :D
Det var skönt att de kom på tisdag, behövde jag inte stressa allt
för mycket på måndagkvällen...
Så det var jag otroligt tacksam för :D

Charmtrollet nr 1!!


Men nu är jag hemma i göteborg igen...
Men inte till lugnet som jag hade hoppats på...
Nej nej... mitt ex föräldrar är och hälsar på... SUCK...
+ hans lilla syster som är 5 år och har energi till 1000!

men men... de far väl snart, förhoppningsvis....
med tanke på att jag börjar jobba i morgon.. jaja.. de blir nog bra :P

Inga kommentarer: