tisdag 30 juni 2009

lugnt och skönt

oj vad dagen har varit lung och behaglig i dag :D

när jag vaknade gick jag bara runt i min egna lilla värld med min kaffe kopp...
sen blev de att ta bussen in till stan... för jag fick skjuss hem i går, så cykeln blev ju kvar i stan...
men men... de var nog bra för mig att åka lite lokaltrafik.. det var ett tag sen sist :P

sen blev de att ta en kopp kaffe med H, i värmen... fyfan jag höll på att smälta bort kändes de som... usch...
Nä, jag ska inte klaga!!

sen blev de att gå och hämta cykeln och cykla hem till päronen...
och då var jag ju fan helt slut... de är ju typ 6 km bara uppförs.... och de KÄNDES!!
men bra gratis träning om inte annat! :)

sen kom M ut och tog en kopp kaffe... men då hade de blivit lite behagligare väder
så vi satt på altan och surrade öronen ur varandra ;) hehehe

Morgondagens planer....
Om de blir fint väder blir de stranden med M och bara ligga o pressa :)
Och BADA!!!
jag är ju som en fisk ja... är hellre i vattnet än ligger o steker..
men jag är ju liiiiiite speciell jag :P som de flesta vet redan..! ;P


jaja... nää... nu blev jag pigg.. så jag ska försöka ragga upp någon som vill göra nå...
Får ju spring i benen!!
Men de är ju de... de flesta jobbar ju i morgon.. och är trötta....
jaa...A... jag menade dig nu... *ler*

Inga kommentarer: