onsdag 25 februari 2009

upptagen dag :)

Blev väkt idag, men det var helt okej, blev nämligen väkt av en person jag
inte trodde skulle ringa vid den tiden:)
Det var ju min lilla M.
Jag blev mest chockad över ringsignalen, eftersom hon har en egen ringsignal
När hon ringer till mig, och jag kände inte igen den.. så jag låg ett tag innan jag fattade
att de faktistk var min telefon som ringde :P
Men de var väldigt trevligt :)
vi pratade väl 1 timme, och sen skulle hon hoppa på bussen och sticka till stan :)

Och då började jag också göra mig i ordning, och stack och solade lite... SKöööööönt :)
Sen svängde jag in till A, för hon såg mig när jag var på väg in till solariet,
så jaghade sovat ett ta en kaffe efter jag var färdig :)
Så vi satt och surrade ett bra tag vi också innan jag kände att jag ville hem och duscha :P
Och hon skulle fara och hämta sin son :)

Hem igen och göra mig i ordning, en gång till, sen blev de in till centrum och handla lite
mat, och där träffade jag P, hon är alltid lika söt och bubblig :)
och då var de planering av utgång :) Självklrt hänger man ju på :)
(man är ju inte dum heller) :P

Sen blev de hem igen, packa upp varorna, sticka ner till grannen och ta en långpromenad
med vovvarna, och vi gick väl inte på de bästa vägarna, så de var både halt och blött..
Usch! :P
sen blev de samtal med F =), det var väldigt trevlig..
Är så glad för din skull :) saknar dig.. vi pratade också typ 1 timme? :)

Sen blev de brukshundsklubben en snabbis
och TILLSIST, blev de att säga hej till L, och hennes mamma :)
och där fick jag mig lite mat också... THANKS ;)
Kom på de just då att jag hade glömt och äta :P eller.. frukost åt jag :P
Så de kom i rättans tid :)

Och precis nu... eller... 10-15 minuter sen kom jag hem..
Så jag är lite trött i just nu...
Hoppas ni också har haft en bra dag :)
Pusss

Inga kommentarer: